55 günlükken mamayı bıraktım o zamana kadar da inatla hem emzirdim hem mama verdim hem de sağım yaptım 10 cc bile çıksa. Avent biberon kullandım meme reddi yaşamadım. Süt artırıcı olarak bestlak damla, bol su, Ali ünyazıcı milk tea, rezene, hipp emzirme çayı hepsini kullandım hala da kullanıyorum tabi en etkilisi bol su. İnatla emzirmeye devam edin