27 günlük bir bebeğim var sütümün yaramadığını söylediler ama sağ gözümde biraz süt var bebeğim 2-3 dakika tutuyor ama geri atıyor yani bu tutması ağzına süt geliyor anlamına mı geliyor ama sonrasında normal süt gibi doğumdan sonra birkaç olay yaşadım görümcem bebeğimi emzirdi emzirdiği için onun sütü fazla olduğu için onu sütüne alıştığı için benimkiyle doymuyor sağdığımda 5 milim bile çıkmıyor 27 gün oldu hemen hemen ya da yalancı meme olarak mı kullanıyor bilmiyorum ama sıktığımda süt var ne yapmam gerekiyor hiç bilmiyorum bana akıl verir misiniz