Ben doğduğunda sleepy almıştım hiç sorun yaşamadım memnundum. Babam iki paket minies almış hediye 120 taneydi onu da kullandım onda da sorun yaşamadım. Şimdi tekrar sleepye geçtim yine sorun yaşamadım pişik falan olmadı. İkisindende memnunum. Ama miniesden sonra sleepynin kendi kokusu biraz kötü gelmişti bana.