Merhaba bebeğim 1 aylık sleepy ile başladık ancak günde 3-4 göre kakasını yapıyorsa gündüz olmasına rağmen 2sinde muhakkak belden veya bacak kısmından zıbınına doğru taşmış oluyor. Migros’un minies bebek bezini denemeyi düşünüyorum mühendisinoglu’da öneriyor. Ancak kararsız kaldım aranızda minies kullanıp memnun kalan yada kalmayan var mı?