OptimusPrime
Ben 1 senedir buradayım kızım 40 günlükken geldim.
Eşim burada doğup büyümüş.
Buraya gelince çocuğunuzu soğuk diye sıkı sıkı giydirmeyin tek önerim. Bu 🤣 havası çok güzel hiç hasta olmuyorlar bırakın hava şartlarına alışsın. Ben Stuttgart a bağlı bi köydeyim ama Stuttgart uzak bize 🤣 yani gelince beslenme konusunda zorlanırsın en fazla diye düşünüyorum onun için de bana istediğin zaman özelden yazabilirsin.
Birde beben tarhana falan seviyorsa en çok onu getir buradakiler berbat ben çok pişmanım az getirdiğim için 🤷🏼♀️🤣
İnşallah yakınsındır da arkadaşlık ederiz sen nereye geliyorsun