nazalex merhaba, bende boylr yapmayi dusunuyorum. Bebisim su anda 38 gunluk, tasiniyoruz vs biraz yoğun geciyor. Yeni eve gectigimizde 2 aylik olacak, bende ingilizce konuşmak istiyorum. Esim turkce konusacak. Kullandiginiz bir kaynak var mi? Yani nasil yapmali, neye dikkat etmeli vb gibi?