karanannesi2 nörolojiye randevu bulmak zordur ama nörolojinin çok da ehemmiyeti yok tanı koymada. Biz gittiğimizde doktor şey dedi, nöroloji otizm tanısı koymaz, bazı otizmli çocuklarda epilepsi eşlik edebiliyor biz sadece epilepsi var mı diye bakıcaz demişti. EEG çektirdik, onu da eve gelip EEG çeken sağlık kuruluşları oluyormuş onlarla yaptırdık raporu doktora götürdük. Çünkü çocuğun kesinlikle derin uykuda olması gerekiyormuş o esnada, bu yüzden hastane ortamındansa ev ortamı daha iyi sonuçlar veriyor