happykidssse bence bunun kararını eşinle beraber oturup konuşup verebilirsiniz. Belki doğru planlamayla dünyaya getirebilir ya da aldırabilirsiniz bunun yönlendirmesini biz yapmamalıyız diye düşünüyorum. Evet rızkıyla gelir konusuna inanmıyorum öyle olsa çok çocuklu herkes zengin olurdu. Eğer hem maddi hem manevi yönden özellikle manevi yönden eksik kalacaksa olmaması daha iyi çünkü her şey sadece maddiyat değil. Bir bebek bile sabrımızı enerjimizi tüketiyor tüm günümüz onunla geçiyor. İki çocuğa eşit yetebilmek gerekiyor ki doğsa bile ilk bebeğiniz hala bebek olacak. Ona da haksızlık etmemek gerekir. Yani buradan sanki maddi manevi bakımını üstlenecekmiş gibi ahkam kesmek, romantik hayaller kurmak çok kolay ama gel bir yardım et diyince de herkes kaçacak yer arar. ben de bebeğim doğana kadar 2 3 çocuk doğurur bakarım ne var diyordum. Tamamen sizin vicdanınız kalbiniz mantığınızla düşünüp karar verilmesi gereken bir durum biz ne desek boş. Bu kadar yazmamın sebebi de bazı arkadaşların çok sert eleştiriler yapması.