Su bereketıyle gelmez lafına ınanmıyorum deyıp aldırmasına teşfik edenler neden dogmus cocuga dıyemıyorlar acaba
Suan o bebegınde bır canı var kalbi atıyor kucgaına almadı dıyemı bu kadar rahat bır cana kıyabılırsınoz dıyorsunuz vebale gırıyorsunuz
Canım benım eger allah korkun varsa sakın evladının canına kastetme Allah sana bır yol acacaktır benım ucuncu gebelıgım kalbı durdugunda zorunlu kurtaj olmustum o zaman yapamam dıyordum sımdı onun aylarında cocukları gorunce keske olsaydı bakardım dıyorum o acı hıcbır zaman gecmeyecek helede bıle bıle canına kıyanların sonradan ımtıhanlarınıda gordum….