Rukiye1207 Cileklimilkshake ilk bebegimde bnm 3 lu test yapmışlardı ikili yapmamislardi değişik işte 🫢
Rukiye1207 Rwerdst 18 haftalikkeb yaptırdım ama gecistirir gibi bnm tahminimce erkeğe benziyor dedi yani yine kesin birsen demediler
Rukiye1207 parpaaliii öyle yapacağım bir tane doktor bildum bakalım kalbimdeki hayırlısı olsun bnm için 🥰
efeninannesi4207 Rukiye1207 bana da kendini göstermiyor kız dedi 19 haftalıkken erkek olduğunu öğrendik