Anneler merhaba happy momda da yazdım ama merakımı gideremiyorum biz şuan 21+6 günlük olduk ve cinsiyetimiz daha belli değil perşembe yine gidicem doktora..
Ultrason a baktıklarında yani Bn sorduğumda göstermiyor ama erkek gibi denildi ramda kesin birsen diyemem dediler böyle olupta kız bebeği olan oldu mu ? Bn kız hissediyorum karnıma düştüğünden bu zamana kadar 🫣