erdemirr ben de ilk sleepyle başladım yenidoğan döneminde sürekli taşırdığı için artık gına geldi ve molfixe geçtim sleepyden sonra dünya varmış dedirtti başta ama beterin iyisi olduğu içinmiş meğersem çok geçmedi molfixte de taşma pişik kısır döngüsüne girdik derken pes ettim primaya geçtim inanılmaz rahatım. Çok direndim ama başka denemeye değer bez yok maalesef. Parası fazla ama pişik yapmıyor ve taşırmıyor 🤷🏼♀️