Merhabalar anneler, anneliğe yeni giriş yaptım. Henüz 40 ımız çıkmadı :)
Bebek bezine Sleepy le giriş yaptık ama çok naylon gibi geldi ve pişik de yaptı. Sonra molfix denedim oda hem büyük gibi oluyor hem bacağını sıkıyor bebişimin ve bacak arası mesafesini de artırıyor yığma yaparak. Prima denedim o gayet kaliteliydi hem pamuğu da güzeldi ama boykot ürünü olduğu için kullanmak istemiyorum. Zaten bütçe olarakta zorlayabilir. Siz ne önerirsiniz?