Ademefee Dozunu bugün yaptırdık. yapılması gereken bi asi keşke devlet karşılaşa, alan bi şekilde alabiliyor ama durumu olmayan ne yapsın 😞
bilbakalim yamac0608 bizim doktorumuz 2. Ayda yapmayı önerdi ben kabul etmedim memnunda değildim şimdi doktorumuzu değiştirdik perşembe gidicem o 7. Ayda başlıyormuş
SemaOzal Dikkat etmeniz gereken tek şey ilk yarım saat kusmaması gerekiyormuş yoksa aşıyı Bi kez daha almak gerekiyomuş.. Bizimki kusmadı Allahtan 😅
yamac0608 bilbakalim benim belli bi doktorum yok sağlık ocağı net Bilgi vermedi 5. Ay 2. Doz rotayı yaptıracam menenjit de kaçırmak istemiyorum kaldım arada
yenianne27 Nazliprensesinannesi bende yaptırdım en son 6. ayda yapılabiliyormuş oda arada 2 ay olması gerektiği için 4. Ve 6. Ay olarak yapılıyor. Daha yeni aldım 280 liraya tek dozunu rota aşısı ağızdan damla gibi sıkılıyor
Chadia Nazliprensesinannesi ben yaptırdım on sene öncesi büyük kızıma da yaptırmıştım diğer çocuklarıma da yaptırdım. En küçüğüne de yaptırdım geçen hafta