nisavera utkummm meme reddini uyurken uyku sersemi emzirerek atlattık kilo alımı güzel gidiyo uykusu hala tam anlamıyla düzelmedi
utkummm nisavera gece emiyo ama gunduz pek degil ayakta emziriyorum salinarak emzigi hala pek almiyo cok nadir aliyo cok tutmuyo emzikle uyutuyodum sallayip napicami şaşırdım 😪
Arya1212 utkummm hayır malesef. Bu ay bu ataklar yüzünden az kilo almış doktorumuz günde 4 defa mamaya başlattı 10 gün sonra tekrar gideceğiz. :(
buketzm nisavera atak diye bişey yok. 2 gündür benim bebeğimde sıkıntı çıkarıyordu uyumuyordu bugün bi baktım ki gaz sorunu yaşamaya başlamış masajla gazını çıkarttım hemen uyudu. Bence bunu bi deneyin
Arya1212 utkummm üçüncü günün sonunda biberona alıştı bizimki zordu ama alışıyorlar hemen. Şuan meme mama olarak gidiyoruz
yelizs utkummm merhaba geçti çok şükür 1 hafta kadar sürdü korktuğun kadar sürmedi inşallah sizde çabuk atlatırsınız
utkummm yelizs ya bizimki yarim saate bi kalkiyo hic uyku yok dis etleri kasiniyo gsliba eli agzindan cikmiyo gece uyandiginda bile elini agzina katiyo yavrum😕
aspanda Merhaba 3 ay 10 günlük gündüz uykuları kısaldı uykuya direniyor gece uyanmazdı şimdi 5-6 kere uyanıyoruz geçiyor mu bu süreç kimse kesin bir şey yazmamış tek başıma çok yoruldum 😴
esnbyz aspanda herhangi bir sağlık problemi ya da açlıktan vs kaynaklı değilse geçiyor merak etmeyin. Benimki de gündüz 10-15 dk uyuyordu geceleri de defalarca kalkıyordu. Artık uykuları daha düzenli oldu ve uzun uyumaya başladı. Uyanık kalma süresi de arttı atak sonrası
smysre esnbyz merhaba bizde bu atağı yaşıyoruz tüm uyutma şeklimiz değişti şimdide korkum böylemi uyutucam bundan sonra eski düzenini unutucakmı bu süreçteki uyutma şekline alıştı gibi bitince eskisi gbi mi olucak bilginiz varmı
esnbyz smysre bizde kalıcı olmadı. Kucağımda pışpışlayıp yatağına koyuyordum öncesinde. Şimdi de aynı devam ediyorum. Beslenme reddimiz devam ediyor o yüzden uyutup öyle besliyorum hala
utkummm sevdaugrl meme reddi bi hafta surdu o bi haftada ayakta hafif salinarak ziplatiyomus gibi yaparak emzirdim az da olsa o swkilde emdi biraz,hala bazen tam duzgun emmiyo ama gene iyi