nisavera bizimde 3 ay 12 günlük. Bi kaç gündür ağlama krizleri, kucak isteği, uykuya direnme hatta uyumama vb. şeyler oluyor. Normalde geceleri uyur dün gece 15 kez kalkmışımdır zorla uyuttum. Kafayı sıyırmak üzereyim tek başımayım bi de ne bel kaldı ne kol