hazal3421 Aptalllarsizi ben oldum fakülte Hastanesi’nde çok güzel yaptılar burnumu fakat 1 ay sonra evlendim eşim sağolsun uyurken hep burnuma geçirdi yamuldu ve şuan nefes alamıyorum tekrar ameliyat işlemleri başlattım bu defa istanbulda
ccanasli Aptalllarsizi ayy memleketimi görünce koştum geldim dkslcjkd çok şükür estetiğe ihtiyacım olmadı benim ama teyzemi kuzenlerimi falan Samet taştan ameliyat etti hep bakabilirsinizzz
Aptalllarsizi Mathilda_ öyle walla küçüğü 3 yaşını devirdi fazlasıyla yaramaz ama varlığı yeter canavarımın
Mathilda_ Aptalllarsizi Ayn benimki de 23 aylık sanırsın evin içinde 10 çocuk var okadar ki yaramaz asla durmuyor inatçı memnuniyetsiz ama yinede varlığı bile yetiyor canlari sağ olsun da
Aptalllarsizi Mathilda_ kocana mı benziyor acaba 😂benim oğlan ona benziyor çünkü büyük oğlum sakin biraz ondan bizim tarafa benziyor
Aptalllarsizi Mathilda_ yaramaz çocuklar babalarına benziyor normalde😂huyları da tipleri de aynı babaları😁
cirkinordekyavrusu Aptalllarsizi geçen sene kardeşim yapmayı düşünüyordu gazi yaşargilde uygun ve güzel yapıyormuş sözde , gittik kapıda beklerken gelen burunları gördükten sonra vazgeçtik birde fiyat 15 demişti
cirkinordekyavrusu Aptalllarsizi ben batmanda 7 sene önce Behçet tarlaka oldum hala taş gibi duruyor maşallah diyim🤣
Meri-Mel Diyarbakır fakültede bu işlemler oluyor diye biliyorum üni okurken orada bir arkadaş olmuştu tabi ama yıllar yıllar oldu kızlar siz minnossunus o zamanlarda 😁🤣