Aptalllarsizi Sabah post açtım ama kimse yazmadı lütfen daha önce görmüştüm Diyarbakır’da estetik olanları bilgi verirmisiniz devlette estetik olanlar süreciniz nasıl geçti fiyatı nasıldı memnunmusunuz🥰
gurbet_66 Aptalllarsizi ben yapmadım ama bi tanıdığım fakültede burun estetigi yaptı 1 yıl önce 5 bindi çok güzel oldu burnu
hazal3421 Aptalllarsizi ben oldum fakülte Hastanesi’nde çok güzel yaptılar burnumu fakat 1 ay sonra evlendim eşim sağolsun uyurken hep burnuma geçirdi yamuldu ve şuan nefes alamıyorum tekrar ameliyat işlemleri başlattım bu defa istanbulda
ccanasli Aptalllarsizi ayy memleketimi görünce koştum geldim dkslcjkd çok şükür estetiğe ihtiyacım olmadı benim ama teyzemi kuzenlerimi falan Samet taştan ameliyat etti hep bakabilirsinizzz
Mathilda_ Aptalllarsizi anladım belki yakın oturuyoruz diye yazmıştım tanışırız diye kusura bakmayın rahatsızlık verdiysem