Uykularharamolduu Henüz çok başındasınız ve yalnızca bu duruma alışık değilsiniz.
Her şey düzelecek ve yoluna koyacaksınız. Alışacaksınız, pratik bir yolunu bulacaksınız.
Teselli değil bunlar, gerçekler. İkinci çocuğum kızım doğduğunda, oğlum 27 aylıktı. Kızım daha kırkı çıkmadan boğmaca oldu hastanelerde geçti zaman. Kimse nasılsın diye bile sormaya korktu ki yardım etmek zorunda kalırlar diye. Eşimle de ayrı yaşıyorduk o dönem. Yani şuan bakıyorum kabus gibi bir dönemmiş. Üstelik şuan üçüncü çocuğum olmasına rağmen (ikinci ile aralarında 14 ay var) o dönemler inanılmaz geliyor. Zamanla öyle bir alıştım ve pratikleştim ki artık oldukça keyif verici geliyor. Hele ikisinin birbiri ile anlaştığı kıkır kıkır olduğu zamanları gördükçe budur diyeceksiniz. Şimdi az sabr ve akışına bırakmak gerekiyor. Ev işlerini biraz salmak, biraz hazır yemek, biraz dış sıkmak ve vakit buldukça dinlenmek ya da yürüyüş yapmak gerekiyor temiz havada. Öyle hızlı geçecek ki zaman.. moralinizi yüksek tutun. Kimler kimler başarıyor.. kimlerin çocukları ne şartlarda büyüyor.. siz mi yapamayacaksınız..
Tek en büyük tavsiyem ise mutlaka spiral taktırın:))