İlk oğlum 26 aylık bebeğimin Çarşamba günü 40 ı çıkıyor artık yani şu zamana kadar baya bı rahattik bayram da bı hasta oldu ilk oglum kendimj kaybettim yani mental çöküş yaşıyorum şuan herşeye ağlama yemek yememe ev işi hiç bı şekilde yapamıyorum yetişemiyorum zaten insan yemek yemeğe vakit bile ayiramiyor yani şimdi biri uyudu biri uyandı yani işler gene kaldı🤦bugün oğlumun aşısı vardı küçüğün, kayınvalidemi aradım, Arele bakar mısın ben oğlanı aşıya götüreyim yarım saate de gelirim dedim bende hastayım yatıyorum dedi ya getirceksen getir ben çocuğu bakkala goturemiyorum dibimizde kendini yerlere atıyor ben diyorum bize gel o diyor getir neyse dedim bulcam yolunu sanada geçmiş olsun dedim kapattım yani demem o ki kimseden bı beklentiye girmemek gerekiyor. Tek beklenti duyacağınız kişi eşiniz siz ve çocuklarınız yani