Gozdessa kizim 27 aylik 1 yasina kadar ekran vermemeye calistim. Fakat yemek yemedigi icin son care tablet veya tv onunde birkac kez yemek yedirdim cok zayifti ve yemek asla yemiyordu. O sekilde tv ye alisti. Kizim haftada 2 gun krese gidiyor o gunlerde hic tv izlemiyor. Evde oldugu gunler ise sabahlari 15/20 dakika. Sonra disari cikiyoruz aksamlarida yarim saat felan izliyor. Bazi gunler ben rahatsiz oldugum zaman, yada kendisi hastayken, enerjim olmadigi zaman, isim oldugu zaman aciyorum tvyi 1-2 saat izledigi de oluyor. Biraz bagimli olmaya basladi gibi geldi bana. Bu arada kizim 2 yasinda konusmayi cozdu, cumleler kuruyor, butun hayvanlari biliyor, renkleri ve bugunde 10 a kadar sayabildigini anladim😅. 1 yasindan itibaren konusmaya basladi. Bence herseyin fazlasi zarar. Hic tv izletmeyen annelere helal olsun. Ben yapamiyorum.