Bizim doktorumuz da gece beslenmesini artık kesin gerek yok dedi, su verin 2damla ağzına dedi. Ama kızım ds cok kanmıyor. 90 cc yapsam da 10 cc falsn ıcıyor hani dolu dolu da ıcmıyor. Dudak tiryakiliği resmen, uyanınca da tekrsr geri uyuması 2saati buluyor. Cok yorucu. Ama kesilcek hissediyorum yakındır azmin sonu zafer