14 aylık olmamıza 15 gün var. Fakat, gece beslenmesini bir türlü kesemedik. Gün içerisinde mama sayısını bire indirdim. Sadece öğlen uykusundan önce içiyor. İçmeden uykuya geçemiyor. Gecede aynı şekilde. Karnı ne kadar tok olursa olsun ağzına o mama ya da biberon deyecek.
Şimdi ☺ devam sütü veriyor musunuz? Markası nedir?Gece verince uyanıyor mu? Gece beslenmesini nasıl kestiniz? Su ile kandırmaya çalıştım. Ama, benim sıpa kanmadı. Birde doktorumuz ta 12 aylıkken kesmemi söyledi. Ama bir türlü yapamadım.
Acil taktik 💚