pimpiriklianne43 merhabalar bizim sonucumuz taşıyıcı çıktı ama ilaca devam edeceğiz 5 yaşına kadar. Hiç üzülmeyin kendimi aylarca perişan ettim ama çok küçük bir vitaminle sağlıklı bir çocuk olarak devam edecekler. Şükredelim, hastane kapısında bekleyen çocukları gördükçe üzüldüğüme utandım ben. Sizi çok iyi anlıyorum ama çocuğa hiçbir zararı yok inanın şuan 1 yaşında ve hergün ilacını alıp normal hayata devam ediyor