evlatkokusucennetkokusu Kızlar bebeğim de biotinidaz eksikliği çıkmıştı topuk kaninda şuan hap içiyor. Kan ve genetik sonucu bekliyoruz. Kan sonucu çıktı anlayan varmı acaba iyimi bu sonuç
Yaademm evlatkokusucennetkokusu önceki değeri kaçtı acaba benim kizimada var denildi ama değeri düzelmişti daha sonra ilaç kullanmasına gerek yok taşıyıcı sadece hasta değil denildi
birkucukanne evlatkokusucennetkokusu merhaba bizim değerimiz 2,85 çıktı referans aralığıda 3.5-13.8 çok mu düşük acaba böyle bir durumla karşılaşan oldu mu taşıyıcı olma ihtimali olabilir mi
Delux evlatkokusucennetkokusu merhaba genetik testiniz çıktımı bizdede birinci ve ikinci topuk kanı 65 çıktı sınır yani kan verdik normal referans aralığında çıktı 4.22 çıktı bugün kan sonucumuz çıktı temiz mi demek bu ??
evlatkokusucennetkokusu Yaademm 1. Sonuç 47,38 2.sonuç 52,88 di canım. Acaba nasıl bu sonuçlara göre. Genetik bekliyoruz bizde
Yaademm evlatkokusucennetkokusu benim 4 sene oldu canım hatırlamıyorum ama şuan referans değeri aralığında görünüyor İnşallah iyi olur üzülme ne kadarlık bebeğin
Kuzey07 birkucukanne Tabiki olabilir en net sonucu genetik testi söyler Biz 5 ay kullandık hapı test çıktı taşıyıcı hasta değil dediler kestik 🌸
evlatkokusucennetkokusu karatekee taşıyıcı çıktı. Tekrar kan aldılar idrar baktılar. Taşıyıcı çıktı sonucundan 5 ay sonra ilaç kesildi. 2 ay sonra kontrol kan alacak tekrar bakacak temiz çıkar inşallah sonra 6 ay sonra çağıracak gene bakacak vs. Sizin neyi vardı acaba
karatekee evlatkokusucennetkokusu bizim de biotinidaz eksikligi cıktı topuk kanında birinci 44 ikincisi 41 cıktı kan tahlili aldılar fakültede sonuc bekliyoruz😔 cok gecmis olsun umarım temiz cıkar sonucları baslamaz ilaca tekrar