Azram3523 yalnız olduğumu düşünüyordum benim bebeğim de 7 ay 22 günlük aynı sizinki sürekli huysuz ağlıyor doğduğundan beri başta Gazi vardi 3 ayda düzelir 6 ayda düzelir hala aynı hiçbir şey oyalamiyor araba da bebek arabasında sürekli ağlıyor dışarı çıkmak hayal bizim için evde sürekli kucağımda tuvalete bile gidemiyorum uyku desen oda yok gece yarım satte bir uyanır gündüz de aynı bugün bende anneligi becemiyorum diye ağladım artık be yapacagimi şaşırdım hiçbir şeyden memnun olmuyor 😥