Annelik yapamamakla ilgili bir durum değil ya.
Yemin ederim beni anlatmışsınız. Emeklemeye başlayınca biraz rahatlar gibi oldum ama sonra tekrar başa döndük. Bugün İkisi de ayrı huysuz, ayrı hırçın, ayrı yaramaz..
Bu Çocuklar niye böyle gerçekten anlamıyorum.
Ben de eşime randevu alalım da çocuğu doktora götürelim dedim. Bu normal bir çocuk değil ya olamaz.
Oğlumu büyütürken şu yaşadıklarımın yüzde birini yaşamadım. Bir bebeğim dünyanın en kolay bebeği iken diğer bebeğim dünyanın en zor bebeği