Çamaşır makinenizde sıkmayı 400-600 ise 800-1000 yapın , kurutmayı çok doldurmayın , filtresini ve su haznesini hep kontrol edin (bazen su haznesi çok doluyor diye ıslak bırakıyor makineyi durdurup hazneyi boşaltıp devam ettiriyorum), asla kısa programa atmayın eko varsa o güzel kuruyor bizde uzun sürüyor ama en kuru o (altus bizdeki)