Sanki tam kurumuyor nemli gibi mi desem bilemedim acaba ben mi yanlış kullanıyorum bebek programına attım kızımın çamaşırları resmen ıslak çıktı daha yeni aldım makineyi müşteri hizmetlerini aradım sordum size klavuz göndereceğim mailinize dedi oradan bir bakın isterseniz diye mailde gelmedi siz nasıl kullanıyorsunuz