kafamdakifazlalik tazeanneyimbennn ben bir saklama kabına bir kısmını bırakıyorum üzerine su döküyorum , her kullandığımda pamuğu biraz sıkıp kullanıyorum dışarı çıkınca da pamuğun poşetine koyuyorum ¾ tane öyle kullanıyorum 🌸