kafamdakifazlalik tazeanneyimbennn bebeğine ıslak mendil kullanma , temizleme pamuğunu ıslatıp kullan tüm ıslak mendiller pişik yapıyor , ben bebeğim doğduğundan beri temizleme pamuğu kullanıyorum
kafamdakifazlalik tazeanneyimbennn ben benek temizleme pamuğuna koyuyorum ıslak pamuklarımı böyle çözüm buldum , dışarıda yine ıslak mendil kullan istersen ama evde pamuk kullanmaya gayret göster , tabi tercih senin🌸
Aloneeee tazeanneyimbennn kullanma cnm o dursun kenarda nasılsa kullanılır sen yenisini al. İçeriği ona göre düzenleniyor zararı olur bebişe
3ccukannesi Yenifoğana zaten ıslak mendil kullanmayon alt temizleme pamukları var onları ıslatıp kullanın
KLORAK tazeanneyimbennn valla ben 1 yaşında ki kızımın markasını değiştirdim aynı kalitede aldım ama yine de pişik yaptı bence kullanma zaten lazım olacak bir gün
askbebegimmbenim tazeanneyimbennn ay geçen gün bim den aldım bende aynı hataya düştüm hiç bakmamıştım
Minnakordek tazeanneyimbennn millet bimin kullanıyor da bişey olmuyor ama ben olsam onları ayırır yenidoğan alırdım çöpe gitmez en azından 6 aya kadar dikkat etmek lazım. Ben yenidoganda pamuk tek kullanırdım
agzimizintadikacmasin tazeanneyimbennn canım sen yenidoğan ı kaça alıyorsun bak ben de içinde 12 adet bulunan yenidoğan üni baby var istersen satayım sana. Orta yolu bulalım
Deletedmom_113 tazeanneyimbennn yenidogan bebeğime kullandığım ıslak mendilleri önce ılık suyla yıkar öyle kullanırdım sizde o şekilde uygularsanız pişik yapmaz bebişi