zehra1998 evet, delik vardı perimembranoz. 1 aylıktı lasix kullanmaya başladık… Sonrasında 15 günde bir kontrol ile 5. Ayda kapanmaya basladi ve ameliyattan vazgeçildi🤲🏻 Aortta da kacak vardı. Ay çok zorlu sureclerdi ama şükürler.olsun geçti gitti 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Allah herkese tez vakitte şifa versin inşallah 🤲🏻 hala daha sünnet ve aşı izni alamadık ama olsun, en azından düzeliyor yavaş yavaş