EfBiCo evet mide iltihabı,ben anneannemi kaybettiğim zaman başladı.Çok üzülmüştüm, halâ o şoku atamadım üstümden.
Hem mide iltihabı hemde kastirit tanısı koyulmuştu.Yazilisini yanlış yazabilirim nexum adında bir ilaç vermişti doktorum.Ve yasaklı pek çok yemek,listelediğim gibi yani bı çorba içiyordum.