EfBiCo 20-22 yaş arası bende aynı sorunu yaşadım.Endeskopi ile belli olmuştu.Çiğ sebze meyve yasaktı,baklagiller,bulgur,kahve,asitli içecekler , aşırı yağlı olmayacak falan.Taze çorba yapmak gerekiyor her öğün.Birde güvenilir bir yerden bal almanızı tavsiye ederim,tanıdık varsa ona sorun.İçebilirse köy sütüyle bal iyi geliyor.
Bı de üzüntü - stres çok etkiliyor,stresten uzakta durmasi gerekiyor.Çok geçmiş olsun.
Bu arada evet kilo kaybı yaşanıyor,60 kilodan 45 kiloya kadar düşmüştüm.