@Marsila sizin süreç çok olmuş ama hiç bi doktor bu illeti kesemedimi? Bildiğim kadarıyla yüzde çıkmıyodu bunlar benim yakınım benim uyuz olduğum zamanlar 6 aydır deli gibi kaşınıyodu 6 ay hiç bi doktor uyuzsun demedi psikolojik dediler tabi bizlere henüz uyuz bulaşmadığı için bilmşyoruz bizde uyuz olup olmadığını. O dediğim ilacı o da kullandı o 1 ay kullandı ama baya yayılmış onunkiler, neyse ilaçtan sonra geçti bidahada olmadı