iremdemirr18 benim bacagimda bundan beri olmustu. Uyuza cok benzer, tum alt bacagimi kapmaisti. Minik su toplamasi sekilde.
Ama dedigim gibi gece deli kasinti yoktu, uykudan uyandiran kasinti oluyormus uyuzda.
Doktor alerji icin krem ve hap vermisti birkac ay once.
Sonra benim aklima gercekten de alerji oldugim geldi,
Poliyester bir pijamam var, ve onunla saatlerce kizimi ayagimda salliyordum🥲
O alerji yapmis, onu birdaha giymedim ve gecti cok sukur.
Senin bu resimler sanki bocek isirigi gibi.
Hic uyiz olmadim, ama yigenim uyuz olmustu, ondan gordugim kadariyla bu resimlerin hicbir benzerligi yok🤗