elifadaam Sizi o kadar iyi anlıyorum ki bizimde durum bu şekilde ama 107 aydır eşim de asla çıkmıyor,görüşmüyor kızımı da sapdece ilk 8 gün görmediler he eşim bayram ,önemli gün çocuğu aldı çıkardı kapıyı acmadilar her yukarıdan inip çıktıklarında eşim yokken özellikle beddua ,hakaret hepsi var Rabbime bırakıyorum birikim yapıp bir an önce buradan kurtulamak için dua ediyorum