Sarenur_Kara Merhaba, benim kızım da kolikti, ilk 2ay aralıksız ağladı gibi bir şeydi. Bi doktor relactaz tavsiye etmişti, aynı anda aptamil conformil ve biogaia kullanmaya başladım. Çok rahatlattı. 3,5 aylıkken de bıçak gibi kesildi. Kolik dönemden ne kucak sevdası kaldı ne mızmızlık; çok korkuyordum hep kucak isteyecek diye ama hiç öyle olmadı hatta pek sevmez kucağı. Bu arada kolik bitiyor başka dert başlıyor diye düşünmedim hiç, diş sancıları vs yaşadık ama hiçbiri kolik kadar zor değildi bence.
Bi de ben meme+mama gidiyordum tabi, emziren annelerin tavsiyeleri daha çok işinize yarayabilir.