Sarenur_Kara üzülmeyin gerçekten geçiyor ben bebişimi sabah akşam oturur pozisyonda uyutuyordum birazcık yatınca ağlamaya başlardı şimdi gece sık uyanıyor ama artık yatağında yatıyor sancılar geçti,koliklikten hatıra karınüstü yatma ve kucak isteği kaldı,dayanın geçecek