1tazeanne1tazebaba Biz de 1.5 olcaz ama henüz konuşmuyo kızım. Dediğiniz gibi millet bi dert etti her hareketine bir laf söylerler. Benim kızım her şeyi çok geç yaptı dönme, emekleme,yürüme. O yüzden bir anda açılacak konuşmaya başlicak diye kendi kendime söylüyorum kimseye de kulak asmamaya çalışıyorum çünkü insanın siniri bozuluyor. Özellikle herhangi bi çocukla kıyaslana yapıldığı zaman.. O yüzden Rabbim önce sağlık versin sonra da çocuklarımıza kolaylık versin inşallah🌹