1tazeanne1tazebaba bizde tam 1,5 yasndayız anne baba cikcik dede anneanne mama eywah belki buna ek 5 6 kelimesi daha vardır. Elbet konuşcaklar ay kimsenn dediğinide takmam. 17 aylıkken yürüdü herkese dert oldu ne zamn isterse yürür dedim hep. Saglıklı olsunlarda gec olsun. Dogar ne zman emeklicek sonra ne zamn yürücek. Yürür ne zamn konuscak . Konusur ne zman cümle kurcak bitmez ki milletin derdi😁