arenismom Yani doktor size zararlı olduğunu söylemiş.
O kadar kişide zararlı olduğunu yazmış burada.
Ama ben gene de yazayım.
Bende kızımı beyaz gürültüyle uyutuyordum ama illa TV’den açmak gerekmiyor bu tür şeyleri. TV’ye gözü kayıyorsa telefondan açabilirsiniz.
Oyun halısı güzel oyalıyor, balkona çıkarıp dışarıyı izletebilirsiniz yada pencereden.
Birde siyah ekran bebek şarkıları açabilirsiniz oyalamak için.
İşlerinizi de uyurken yaparsınız..