arenismom doktor izletmeyin demiş uzmanlar izletmeyin diyor. Belki de hayatınızda kendinizin de fark etmediği odaklanma dikkat sorunlarınız var belki de yok mükemmelsiniz ama ya olursa kaygısıyla hareket etmemiz gerekiyor. İzletesiniz varsa izleyin hanımefendi, asıl sorun 3 aylık çocuğa neden TV izletme ihtiyacı duyduğunuz da neyse. Ben bildiğimi söyledim bebek ve karar sizin iyi günler dilerim