alparbsr hayatım yapılan şey doğru değil. Fakat hastanelerde yaşam şansı düşük biri için ekstra doktor çağırmazlar varsa evet çabalarlar. Suan sadece kalbi atan birini yoğun bakımda tutmalarında zaten stajyerlerin üzerinde kan alma damar yolu açma gibi şeyleri öğrenebilmeleri için belli bi süre yoğun bakımda tutuyorlar. Benim söylediğim bişey değil bu bizzat başhekim kendisi söyledi o yüzden. Allahtan ümit kesilmez umarım bi mucize olur