Beratim17 ilk vurulduğum zaman 2 ay düzenli oldum. Sonrasında lekelenme oldu. Şuan bir şey yok lekelenme ya da adet olmuyorum. Ama adet dönemi 1 ya da 2 gün süren bir lekelenme oluyor o da normal bence. Adet olmaktan bıkmıştım çünkü ayda 2 kez oluyordum 😅🤣🤣 3 aylık iğne yumurtalıkları baskıladığı için adeti engeller size anlatılmadı mı?
Bu arada 3 aylık aşıyla ilgili genel bir bilgi de verim. Araştıran varsa denk gelir belki. 3 aylık aşıyı yaptırdıktan sonra ilk 7 gün koruyuculuğu yok. O yüzden ilk 7 gün korunulur sonrasında da 3.ay dolmadan 7 gün öncesinde aşı yapılır. Bayadır yaptırıyorum ve tüm gittiğim doktorlar, hemşireler böyle anlattı.