Kizlar ben senelerce hamile kalamadm sonra tup bebekle ikizlerim oldu çok şukur şuan 8 aylklar danşmak istedgm konuda şu ven şuan çocuk istemiyorum ama normal yoldan kalma şansm varmş 5. Ayda adet olmaya başladm ve her ay bi korku yaşıyorum geri çekilme yapıyodu eşim ama korunma yöntemi degilmis prezervatf geçtik ama geçen gun iliskide geru cekilme yaptm dedi esim ama ben inanmyorum bayramdan once adet oldum suan yeni daha ama belim agryo cok korkuyorum belki bigün bi tane daha evlat isterim ama şuan degil ya banadaha guvenli korunma yöntemi önerin kızlar ne zormus bu her ay korku içinde ya valla senelerdir rahattk hiç korunmamştk olmuyodu zaten valla zormuş böyle ya alışamadm bitürlü hala önceki gibi nasl olsa olmuyo diyorum bazen ama allahın işi belli mi olur