Merhaba, burayı tekrar başlatıyorum.
Bu postu açtıktan bir süre sonra dizimi sakatladım, sonra oğlum ufak bir kaza geçirdi, üstüne sınavlarım derken her şey kaldı.
Pamuk ipliğine bağlı motivasyonum da çöp oldu, kendi kendini sabote etmede bir dünya markasıyım.
Okullar açılmadan Eylül sonuna kadar devam edeceğim inşallah. Tekrar yoğun tempoya girmeden artık görünüşü de geçtim dizlerim için kilo vermem lazım.
Posta yazan arkadaşlar sizler ne yaptınız devam edebildiniz mi?