kirmizibasliklikiz_ aynı şeyler oğlumda da vardı.. geç konuştu ilk cümlesini 2 buçuk yaşından sonra kurdu.. ama hafızası çok güçlü ve sizin çocuğunuz gibi tek seferde zor şeyleri bile kavrayabiliyor.. ama hep bir gariplik sezerdim içim hep huzursuzdu, bi eksiklik var ama nerde çözemezdim. soru sorduğumda alaksız şeyler söylerdi, hep ezbere konuşurdu karşılıklı diyalog hiç kuramazdık.. şimdi 4 buçuk yaşında iletişimi çok güçlü ve artık yerinde konuşuyor, çok mantıklı sorular sorar, sorulara da mantıklı cevaplar verir.. bence sizde biraz akışına bırakın zamanla normale dönecektir. bu arada tuvalet eğitimi konusunda bizde çok zorlandık 2 ay kadar sürdü alışması