Gokcetutkunn ben Konya’da yaptırdım 2 hafta önce ama dip köşe değil dükkandan dolayı yetişemedim ve misafirim gelecekti sil süpür istedim 3 saat durdu 600 tl aldı arkadaş. Parasında değilim elbette ama ocağı aspiratörü bile silmemiş 🌸 dolap içlerini rica etmiştim bir iki çok kullandığım dolabı şöyle bi silmiş aşağı dolaplara dokunmamış onu da geçtim bardaklar ters duruyordu hepsini açık şekilde yerleştirmiş, evde gram temizlik kokusu yoktu ve evim 80 mt2 sadece. Evinden aldım evine geri bıraktım yolda giderken arabada sigara gördü şunu ben alayım helal edin dedi. Yok da denmiyor tamam dedim. Yani gerekirse sabah 6da kalkıp kendim yaparım bu saatten sonra. Cidden güvendiğiniz birini çağırmanız lazım 🌸