sezer2022 Kalbim_21 güzelmiş canım inşallah satılır ben 42 beden kaldım doğumdan sonra 🙂↔️ bu arada kanvas tarzı bi kumaşı var, iç göstermez kırışmaz giyilir
Kalbim_21 Birprens_biranne0 Doğrusunu söylemek gerekirse ben beğenmedim ama beğenen olur diye satmak istedim kumaşı %50polyester %50 Pamuk
SelimZeynep Kalbim_21 bunun aynısını bende aldım ama mankende duranla hiç alakası yok bende beğenmedim cidden. Ama ben belindeki lastiği çıkarttım biraz daha giyilir oldu
2prens1prensesannesi_ Kalbim_21 aynısını bende aldım aldigim gibi geri iade ettim okadar çok şey almıştım ki bide ordan baya uygundu fiyatlar birtanesini bile beğenmedim hiç biri göründüğü gibi gelmedi maalesef.
Kalbim_21 2prens1prensesannesi_ Aynen cnm ben geri idae edemedim hamileydim o yüzden bende iadae etmek istedim
2prens1prensesannesi_ Kalbim_21 bende hamileydim valla eşim sağ olsun yoksa kalacakdi benimki de inşallah satarsın